Koperta z nadrukiem firmowym to jeden z elementów spójnej identyfikacji wizualne firmy.
Atrakcyjny przekaz graficzny pozytywnie oddziałuje na odbiorcę. Nadruk wykonany na kopertach pozwala odróżnić ją od pozostałych, anonimowych kopert. Dzięki temu możemy z łatwością wyróżnić naszą korespondencję na tle ofert konkurencji.
Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu rozpoznawalności marki, wówczas powinieneś zadbać o to, aby Twoje koperty firmowe posiadały atrakcyjny nadruk. Wszystkie druki firmowe muszą być spójne z przyjętym przez przedsiębiorstwo systemem identyfikacji wizualnej. Należy zachować zgodną kolorystykę, typografię firmową, a także uwzględnić inne wytyczne wynikające z SIW. Przeczytaj więcej - Koperta firmowa jako element identyfikacji wizualnej marki.
Ze względu na niskie koszty nadruków na kopertach firmowych, jest to forma promocji dostępna dla każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. Posiadanie kopert firmowych jest zalecane przede wszystkim w następujących sytuacjach: