Koperta firmowa jako element identyfikacji wizualnej marki

Na pozytywny wizerunek marki ma wpływ wiele różnorodnych czynników. Jednym z nich jest spójna identyfikacja wizualna, której niezwykle istotnym elementem są także druki firmowe - w tym papier firmowy, wizytówki i koperty z nadrukami. Wyjaśniamy, dlaczego są tak ważne w procesie budowania relacji z potencjalnym klientem.

 

 

Czym jest identyfikacja wizualna?

Budowanie pozytywnego wizerunku marki odbywa się na różnorodnych płaszczyznach. Naszą firmę na tle konkurencji ma za zadanie wyróżnić m.in. oryginalna identyfikacja wizualna. Jest to jej swego rodzaju znak rozpoznawczy, za pomocą którego potencjalny klient identyfikuje naszą firmę i komunikowane przez nią wartości, mające kluczowe znacznie w procesie budowania pozycji na rynku. 

 

System identyfikacji wizualnej to zbiór symboli charakterystycznych dla konkretnej marki. Składają się na niego m.in. takie elementy, jak:

  • Nazwa firmy,
  • Logo,
  • Logotyp,
  • Typografia,
  • Druki firmowe (papier firmowy, wizytówki, koperty z nadrukami firmowymi),
  • Kolorystyka firmowa.

Tworząc identyfikację wizualną firmy, należy wziąć pod uwagę specyfikę prowadzonej działalności. Symbolika, którą wybierzemy, powinna ją w pełni odzwierciedlać. Charakter wizualnej prezentacji marki determinuje sposób, w jaki będzie ona postrzegana przez potencjalnych klientów - niezwykle istotne jest, by budziła wyłącznie pozytywne skojarzenia.

 

Elementy składowe systemu identyfikacji wizualnej naszej marki powinny być ze sobą spójne, czyli podporządkowane konkretnemu motywowi, kolorystyce oraz wyznaczonej w projekcie typografii. Co więcej, każdy z nich powinien być odpowiednio dopracowany - nawet najmniejszy szczegół może rzutować na reputację marki oraz wyobrażenie o jakości usług przez nią świadczonych.

 

Koperta firmowa w identyfikacji wizualnej firmy

Podczas projektowania kopert z nadrukiem firmowym, należy zwrócić szczególną uwagę na to, by zachować na nich uprzednio wybrane fonty, symbole oraz taką samą kolorystykę, jak w pozostałych elementach systemu identyfikacji wizualnej. W przypadku druków firmowych niezwykle istotne jest także stosowanie konkretnego układu graficznego logo, nazwy oraz podstawowych informacji o prowadzonej przez nas działalności (np. danych teleadresowych), czyli konstansu przedsiębiorstwa. Przeczytaj więcej, jak zaprojektować kopertę firmową.


Druki firmowe są jednym z najważniejszych narzędzi, za pomocą których możemy nawiązać relację oraz kontakt z potencjalnym klientem. Z tego względu ich spójność z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki i dostosowanie ich projektu do wizerunku firmy, są bardzo ważne.


Odpowiednio zaprojektowane koperty z nadrukiem firmowym generują wiele korzyści dla firmy. Prosty, a zarazem oryginalny sposób wizualnej prezentacji marki zwiększa jej rozpoznawalność. Co więcej, zapada w pamięć klienta, świadczy o naszym profesjonalnym podejściu do prowadzonej działalności i tym samym - zwiększa szanse na nawiązanie długotrwałej relacji biznesowej.

 

Gdzie zamówić koperty z nadrukiem dla swojej firmy?

Stworzenie kopert firmowych, które będą spójne z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej Twojej marki, warto zlecić naszej drukarni - Kopertafirmowa.pl.

 

Zapewniamy najwyższą jakość nadruku i kompleksową obsługę klienta. Projekty graficzne tworzone przez naszych specjalistów są unikalne - dzięki nim wyróżnisz się na tle konkurencji. Wszelkie zlecenia realizujemy rzetelnie, z zachowaniem uprzednio ustalonych terminów i dbałością o najmniejsze szczegóły. 

 

Świadczymy usługi zarówno dla właścicieli małych, jak i dużych firm oraz klientów indywidualnych. Zapewniamy atrakcyjne warunki cenowe - sprawdź naszą ofertę kopert firmowych z nadrukami.

 

  • Oferta kopert firmowych

Kontakt

Kopertafirmowa.pl

509 347 441

FHU Bonitas
ul. Polna 18B, 44-293 Szczerbice
NIP: 642 298 68 02